Szkolenia zamknięte

Akademia trenerska - trening dla trenerów biznesu

Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia. Warsztat praktyczny z dużą ilością ćwiczeń podzielony jest na 10 modułów. Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania, mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie. Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
A na koniec oprócz certyfikatu odbierze płytę DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie.

Analiza transakcyjna w życiu codziennym, czyli jak uzyskać autonomię

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną strukturę osobowości, poznać efektywne style się komunikowania się, przećwiczyć skuteczne sposoby rozwiązywania sytuacji trudnych, a w konsekwencji - budować satysfakcjonujące relacje w życiu codziennym.

Asertywność w kontaktach zawodowych

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

Asertywność – w pracy i w życiu prywatnym

W dzisiejszym świecie łatwo się pogubić – zewsząd otaczają nas pokusy, sprzedawcy namawiający do kolejnego zakupu i współpracownicy, którzy nie mogą się obyć bez naszej pomocy. Zdobądź umiejętności asertywne – pomagaj i wspieraj innych wtedy kiedy naprawdę masz na to czas i ochotę , kupuj jedynie, gdy potrzebujesz produktu. Nie zapominaj jednak o prawach i potrzebach innych osób. Naucz się odmawiać nie naruszając praw i uczuć współpracowników i bliskich.

Assessment center i development center jako metoda oceny i rozwoju pracowników

Szkolenie pozwoli na poznanie najskuteczniejszej metody oceny kandydatów i pracowników jakim jest ośrodek oceny. Pozyskasz wiedzę w jaki sposób od podstaw zaprojektować skuteczny AC lub DC oraz nabędziesz lub rozwiniesz umiejętności związane z pracą asesora.

Brygadzista, mistrz, lider – zarządzanie podległym zespołem

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych z zakresu zarządzania podległym zespołem. Szkolenie umożliwi uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania, wydawania poleceń, przekazywania zadań pracownikom oraz między innymi radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie będzie również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń.

Kategoria szkolenia: 

Budowanie partnerskich relacji biznesowych

Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach biznesowych. Przekazanie wiedzy na temat komunikacji, zapoznanie uczestników z technikami poprawiającymi skuteczność komunikacji, , zapoznanie uczestników z technikami dotyczącymi asertywności, poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Praca ukierunkowana jest na przećwiczenie poznanych technik.

CSR – realizacja idei w przedsiębiorstwie

W ciągu ostatnich kilku lat idea społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wpisała się w funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw funkcjonujących na polskim rynku. Dostrzegają one korzyści z realizacji tego typu działań związane przede wszystkim ze wzrostem zaufania otoczenia oraz umacnianiem dobrego wizerunku. Uczestnicy zapoznają się z przykładami dobrych praktyk w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

e-PR

e-PR to obecnie powszechne, relatywnio tanie rozwiązanie na dotarcie do klientów, którzy wcześniej mogli o nas nie wiedzieć. Przy wykorzystaniu odpowiednich technik pozwala na proste budowanie grupy klientów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami.

Kategoria szkolenia: 

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Jak to się dzieje, że bardzo inteligentni / w klasycznym rozumieniu pojęcia/ uczniowie stają się w dorosłym życiu zaledwie przeciętnymi pracownikami, a ludzie o bardzo wysokim poziomie inteligencji często ledwo radzą sobie w życiu? Najnowsze badania naukowe pokazują, że sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, ale przede wszystkim od umiejętności kierowania emocjami. Twórca pojęcia inteligencji emocjonalnej wyróżnił 8 rodzajów inteligencji. Zasadne jest więc raczej pytanie nie czy jesteś inteligentny, ale jaki jest twój rodzaj inteligencji.
Na to pytanie będziesz mógł sobie odpowiedź po szkoleniu. Dowiesz się też jak doskonalić swoją inteligencję emocjonalną i umiejętności, które składają się na jej współczynnik.

Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi

W relacjach z innymi i z sobą samym, wszyscy wywieramy na siebie wpływ, czy tego chcemy czy nie. Nie zawsze robimy to świadomie. To szkolenie pokaże ci w jaki sposób możesz ten wpływ wywierać świadomie i celowo. Nauczysz się błyskawicznie budować dobry, pełen zaufania kontakt i elastycznie dopasowując się do partnera kierować relacją i tworzyć skuteczne, działające sugestie. Twój język z nieświadomego narzędzia może się stać finezyjnym, dającym radość i satysfakcję narzędzia głębokiego kontaktu w relacji z sobą i innymi.

Metody i techniki rekrutacji pracowników w administracji publicznej

Celem sesji jest wprowadzenie uczestników do tematu rekrutacji pracowników poprzez zarysowanie jej tła prawnego oraz etycznego.Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kryteriów oceny w odniesieniu do wymogów konkretnego stanowiska pracy oraz doboru narzędzi, które sprzyjać będą ich weryfikacji.

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Kategoria szkolenia: 

Podstawy tworzenia efektywnych analiz i raportów

Raporty i analizy tematyczne stanowią obecnie jedno z głównych narzędzi komunikacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wobec grup otoczenia. Za ich pomocą przekazywane są wiarygodne, konkretne informacje i dane, przedstawione w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorców, w celu umożliwienia im podjęcia świadomych decyzji oraz osiągnięcia założonych celów.

Prawo energetyczne

Zapoznanie się z podstawowymi regulacjami (krajowymi i unijnymi) i problematyką pozycji prawnej przedsiębiorstwa energetycznego / gazowniczego z punktu widzenia przepisów obowiązujących i przewidywanych zmian (ustawa prawo energetyczne i ważniejsze rozporządzenia, projekt ustawy Prawo gazowe).

Kategoria szkolenia: 

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej

Etyka i etykieta w pracy urzędnika jest dziś niezbędna. Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej komunikacji, a w szczególności: podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, podniesienia jakości obsługi klienta w urzędzie, kreowania postaw asertywnej obsługi klientów.

Profesjonalna obsługa reklamacji

„Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.”
Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania emocjami w trudnej sytuacji reklamacyjnej. Wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania reklamacji.

Kategoria szkolenia: 

Protokół dyplomatyczny dla administracji publicznej

Dyplomacja i podstawowe zasady dotyczące protokołu dyplomatycznego stają stają się coraz powszechniejszymi elementami pracy w administracji publicznej. Znajomość protokołu pomaga nie tylko przy wykonywaniu obowiązków służbowy, pomaga też kreować pozytywny wizerunek w otoczeniu. Uczestnicy szkolenia poznają co wypada a co nie pracując w administracji publicznej, a ciekawe ćwiczenia utrwalą przedstawioną wiedzę.

Public relations administracji publicznej. Poziom podstawowy.

Dbanie o dobry wizerunek instytucji publicznej jest istotnym elementem jej funkcjonowania, a co ważniejsze jak urząd, w którym pracują może najbardziej pozytywnie zapisać się w świadomości otoczenia. Udział w szkoleniu ułatwi uczestnikom również wprowadzenie najistotniejszych narzędzi PR, będących doskonałą bazą do wdrażania dalszych, zaawansowanych rozwiązań w zakresie wizerunku instytucji publicznej.

Public relations administracji publicznej. Poziom zaawansowany

Zaawansowany poziom szkolenia PR administracji publicznej pomoże uczestnikom w udoskonaleniu działań wizerunkowych, dzięki umieszczeniu ich w ramach strategii opartej na profesjonalnych badaniach i standardach wewnętrznych oraz zastosowaniu nowoczesnych instrumentów PR.

Relaksacja jako sposób radzenia sobie ze stresem

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie symptomów stresu. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję by zapoznać się z wybranymi technikami relaksacji oraz nauczyć się stosować je jako metody radzenia sobie ze stresem.

Retoryka – sztuka skutecznego przekonywania

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Retoryka uczy – zgodnie z jej starożytną definicją – formułowania wypowiedzi „celowych, stosownych i pięknych”. Duży nacisk w trakcie warsztatów położony zostanie skuteczność środków językowych jak i estetykę wypowiedzi (jej atrakcyjność) oraz dostosowywanie formy wypowiedzi do sytuacji, charakterystyki rozmówców oraz innych istotnych okoliczności komunikowania.

Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej

Czy jesteś wart tyle ilu klientom udało ci się sprzedać swój produkt? Być może. Na szkoleniu możesz nauczyć się jak skutecznie zdobywać i utrzymywać klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja otwartość może pomóc w tworzeniu dobrych relacji z klientem i w konsekwencji zarabiania dużych pieniędzy.

Kategoria szkolenia: 

Skuteczne kierowanie zespołem

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Social media

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podejmowania działań w celu przeciwdziałania powstawaniu sytuacji problemowych, sprawnego zarządzania ludźmi oraz informacjami w warunkach zaistnienia kryzysu lub zmiany a także efektywnego reprezentowania organizacji oraz jej wizerunku w kontaktach z uczestnikami sytuacji kryzysowych.

Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z technik rozwoju osobistego i technik rozwijających umiejętności rozumienia i wpływania na innych ludzi. Udział w szkoleniu NLP pozwoli ci dotrzeć do twoich potencjalnych możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć w taki sposób w jaki pragnie.

Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie pierwszych symptomów wypalenia zawodowego. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną podatność na wypalenie zawodowe oraz zapoznać się ze sposobami radzenia sobie z wypaleniem.

Zarządzanie stresem

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.