Kadra

Justyna Broniecka-Klim

Trener, Spec. HR, Manager, Project Manager. Certyfikowany Project Manager PRINCE2. Od 10 lat aktywna zawodowo. Połączenie doświadczenia ze stanowisk menadżerskich oraz HR-owych daje jej pełny obraz postrzegania pracownika i pracodawcy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu twardego i miękkiego HR-u

Paweł Błaszkiewicz

Konsultant, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. 14 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć, ponad 1000 dni szkoleniowych, doradztwa i coachingu. Doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Specjalizacja trenerska: kompetencje menedżerskie.

Małgorzata Herkt

Dyplomowany Trener Biznesu i praktyk. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i profesjonalnej obsługi klient a także aktywnej sprzedaży, tematów negocjacji, organizacji czasu pracy.

Ewa Janas

Certyfikowany Trener Biznesu i Certyfikowany Asesor (IES). Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe – Zarządzanie zasobami ludzkimi. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich oraz jako trener, w budowaniu zespołów i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Zarządzała Punktami Obsługi Klienta Banku BPH m.in. w Makro Cash and Carry, Media Markt, Saturn Planet, Avans - na terenie Polski południowej.

Anita Kijanka

Doktor nauk społecznych, pracuje jako trener od ponad 8 lat. Dyrektor Zarządzający agencji Com Creation zajmującej się komunikacją i organizacją wydarzeń. Przez ponad 3 lata pracowała w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego, aktywnie działała w organizacjach pozarządowych i lokalnych mediach.

Gabriela Lewicka-Śliwa

Psycholog, socjoterapeuta, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji. W trakcie pisania rozprawy doktorskiej w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako trener i doradca zawodowy, uczestniczyła w wielu projektach prowadząc szkolenia psychologiczne dla pracowników organizacji i osób bezrobotnych, planujących powrót na rynek pracy.

Katarzyna Półtoraczyk

Trener, coach i konsultant z dziedziny zarządzania, negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi projekty związane z rekrutacją, systemami ocen i motywowania oraz komunikacją w organizacjach.Wspiera swoich klientów w procesach coachingowych oraz na szkoleniach.

Zygmunt Rajchemba

Prawnik w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Posiada certyfikat z zakresu prowadzenia szkoleń uzyskany w ramach unijnego programu „UE Transition Facility Project - Poland, United Kingdom, Denmark”. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego.

Urszula Skrok-Kuczera

Szkoleniowiec, trener – z zamiłowania i chęci. Certyfikowany(BSI) Auditor wiodący systemu zarządzania jakością według ISO 9000-2000. Ukończyła Szkołę Coachingu z akredytacją ICF (International Coach Federation). Dziesięć lat doświadczeń i szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, obsługi klienta, komunikacji, współpracy, konfliktów, systemu CRM, coachingu oraz wsparciu rozwojowym kadry menadżerskiej.

Marcin Sobota

Z wykształcenia prawnik od ponad czterech lat związany z samorządem terytorialnym. Specjalizuje się w gospodarce nieruchomościami, prawie prasowym oraz ochronie danych osobowych. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu swojej specjalizacji.

Henryka Socha-Zawadzka

Jest psychologiem. Zaczynała od pracy naukowo-dydaktycznej wprowadzając elementy treningu interpersonalnego i warsztatów psychologicznych. Stworzyła w Skierniewicach Poradnię Uzależnień, później własną Pracownię Psychoprofilaktyczną. Współpracując z innymi psychologami projektowała i prowadziła warsztaty szkoleniowe dla pedagogów, dyrektorów szkól, lekarzy i pielęgniarek.

Bożena Stasyszyn

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zarządzanie finansami na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). Wiceprezes Zarządu Agencji SEDNO sp. z o.o.

Adrian Zając

Ukończył studia na kierunku inżynieria środowiska, o specjalizacji gospodarka odpadami. Wieloletni pracownik administracji publicznej – zarówno jednostek samorządu terytorialnego, jak i administracji rządowej. Prowadził postępowania administracyjne w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia. Zarówno naukowo jak i zawodowo związany z gospodarką odpadami.

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Współtwórczyni EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.

Grzegorz Zbiński

Grafik i wdrożeniowiec systemów informatycznych. Odpowiedzialny za sprawy komunikacji wizualnej a także za koncepcję i realizację filmów szkoleniowych, reklamowych oraz spotów. Współtwórca EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń. Wiceprezes Zarządu Agencji SEDNO sp. z o.o. Redaktor naczelny serwisu Trener BIZNESU.

Jacek Łabuński

Z wykształcenia psychosocjolog, od 9-ciu lat zawodowo zajmujący się prowadzeniem szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego. Posiada 18 letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu działami sprzedaży w branżach FMCG, technicznych, IT , w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził blisko 15 000 negocjacji biznesowych.