Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim.

Prezes Zarządu Agencji SEDNO Sp. z o.o., kierujący spółką odpowiedzialną za cztery marki: szkoleniową, IT - agencję interaktywną, biuro podróży i portal: Trener BIZNESU. Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której stworzyła, wdrożyła i poprowadziła cykl szkoleń dotyczących systemu controllingu dla kierowników tej spółki. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002. Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Prowadziła szkolenia dla kadry menedżerskiej, trenerów i pracowników: MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Philip Morris, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM, Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, sieci Intermarche i innych. Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.

Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Jest współautorką EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT. - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.