Szkolenia umiejętności osobistych

Akademia trenerska - trening dla trenerów biznesu

Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia. Warsztat praktyczny z dużą ilością ćwiczeń podzielony jest na 10 modułów. Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania, mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie. Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
A na koniec oprócz certyfikatu odbierze płytę DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie.

Analiza transakcyjna w życiu codziennym, czyli jak uzyskać autonomię

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną strukturę osobowości, poznać efektywne style się komunikowania się, przećwiczyć skuteczne sposoby rozwiązywania sytuacji trudnych, a w konsekwencji - budować satysfakcjonujące relacje w życiu codziennym.

Asertywność w kontaktach zawodowych

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

Asertywność – w pracy i w życiu prywatnym

W dzisiejszym świecie łatwo się pogubić – zewsząd otaczają nas pokusy, sprzedawcy namawiający do kolejnego zakupu i współpracownicy, którzy nie mogą się obyć bez naszej pomocy. Zdobądź umiejętności asertywne – pomagaj i wspieraj innych wtedy kiedy naprawdę masz na to czas i ochotę , kupuj jedynie, gdy potrzebujesz produktu. Nie zapominaj jednak o prawach i potrzebach innych osób. Naucz się odmawiać nie naruszając praw i uczuć współpracowników i bliskich.

Budowanie partnerskich relacji biznesowych

Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach biznesowych. Przekazanie wiedzy na temat komunikacji, zapoznanie uczestników z technikami poprawiającymi skuteczność komunikacji, , zapoznanie uczestników z technikami dotyczącymi asertywności, poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Praca ukierunkowana jest na przećwiczenie poznanych technik.

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Jak to się dzieje, że bardzo inteligentni / w klasycznym rozumieniu pojęcia/ uczniowie stają się w dorosłym życiu zaledwie przeciętnymi pracownikami, a ludzie o bardzo wysokim poziomie inteligencji często ledwo radzą sobie w życiu? Najnowsze badania naukowe pokazują, że sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, ale przede wszystkim od umiejętności kierowania emocjami. Twórca pojęcia inteligencji emocjonalnej wyróżnił 8 rodzajów inteligencji. Zasadne jest więc raczej pytanie nie czy jesteś inteligentny, ale jaki jest twój rodzaj inteligencji.
Na to pytanie będziesz mógł sobie odpowiedź po szkoleniu. Dowiesz się też jak doskonalić swoją inteligencję emocjonalną i umiejętności, które składają się na jej współczynnik.

Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi

W relacjach z innymi i z sobą samym, wszyscy wywieramy na siebie wpływ, czy tego chcemy czy nie. Nie zawsze robimy to świadomie. To szkolenie pokaże ci w jaki sposób możesz ten wpływ wywierać świadomie i celowo. Nauczysz się błyskawicznie budować dobry, pełen zaufania kontakt i elastycznie dopasowując się do partnera kierować relacją i tworzyć skuteczne, działające sugestie. Twój język z nieświadomego narzędzia może się stać finezyjnym, dającym radość i satysfakcję narzędzia głębokiego kontaktu w relacji z sobą i innymi.

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Relaksacja jako sposób radzenia sobie ze stresem

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie symptomów stresu. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję by zapoznać się z wybranymi technikami relaksacji oraz nauczyć się stosować je jako metody radzenia sobie ze stresem.

Retoryka – sztuka skutecznego przekonywania

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Retoryka uczy – zgodnie z jej starożytną definicją – formułowania wypowiedzi „celowych, stosownych i pięknych”. Duży nacisk w trakcie warsztatów położony zostanie skuteczność środków językowych jak i estetykę wypowiedzi (jej atrakcyjność) oraz dostosowywanie formy wypowiedzi do sytuacji, charakterystyki rozmówców oraz innych istotnych okoliczności komunikowania.

Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z technik rozwoju osobistego i technik rozwijających umiejętności rozumienia i wpływania na innych ludzi. Udział w szkoleniu NLP pozwoli ci dotrzeć do twoich potencjalnych możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć w taki sposób w jaki pragnie.

Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie pierwszych symptomów wypalenia zawodowego. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną podatność na wypalenie zawodowe oraz zapoznać się ze sposobami radzenia sobie z wypaleniem.

Zarządzanie stresem

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.