Obsługa trudnego klienta

Autor programu: 

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Współtwórczyni EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
1
Krótko o szkoleniu: 

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Korzyści ze szkolenia: 

Celem szkolenia jest poprawa komunikacji z klientem w różnych sytuacjach zawodowych: obsługa, przyjmowanie reklamacji, oraz w innych sytuacjach trudnych.

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

Dzięki szkoleniu uczestnicy:
• Poznają zasady nawiązywania kontaktu z klientami
• Poznają zasady prawidłowej komunikacji z klientem: aktywnego słuchania, stosowania właściwych pytań”,
• Poznają techniki asertywnej komunikacji
• Poprawią komunikację z klientem;
• Poznają wybrane techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych z Klientem i emocjami w trakcie rozmowy.

O szkoleniu

Kategoria szkolenia: 

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Demonstracje i pokazy
Dyskusja
Film
Praca w małych grupach
Scenki z odgrywaniem ról
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx