Szkolenia handlowe

Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi

W relacjach z innymi i z sobą samym, wszyscy wywieramy na siebie wpływ, czy tego chcemy czy nie. Nie zawsze robimy to świadomie. To szkolenie pokaże ci w jaki sposób możesz ten wpływ wywierać świadomie i celowo. Nauczysz się błyskawicznie budować dobry, pełen zaufania kontakt i elastycznie dopasowując się do partnera kierować relacją i tworzyć skuteczne, działające sugestie. Twój język z nieświadomego narzędzia może się stać finezyjnym, dającym radość i satysfakcję narzędzia głębokiego kontaktu w relacji z sobą i innymi.

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Kategoria szkolenia: 

Podstawy tworzenia efektywnych analiz i raportów

Raporty i analizy tematyczne stanowią obecnie jedno z głównych narzędzi komunikacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wobec grup otoczenia. Za ich pomocą przekazywane są wiarygodne, konkretne informacje i dane, przedstawione w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorców, w celu umożliwienia im podjęcia świadomych decyzji oraz osiągnięcia założonych celów.

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Profesjonalna obsługa reklamacji

„Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.”
Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania emocjami w trudnej sytuacji reklamacyjnej. Wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania reklamacji.

Kategoria szkolenia: 

Relaksacja jako sposób radzenia sobie ze stresem

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie symptomów stresu. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję by zapoznać się z wybranymi technikami relaksacji oraz nauczyć się stosować je jako metody radzenia sobie ze stresem.

Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej

Czy jesteś wart tyle ilu klientom udało ci się sprzedać swój produkt? Być może. Na szkoleniu możesz nauczyć się jak skutecznie zdobywać i utrzymywać klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja otwartość może pomóc w tworzeniu dobrych relacji z klientem i w konsekwencji zarabiania dużych pieniędzy.

Kategoria szkolenia: 

Skuteczne kierowanie zespołem

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.