Obsługa Klienta w środowisku międzykulturowym

Autor programu: 

Urszula Skrok-Kuczera

Szkoleniowiec, trener – z zamiłowania i chęci. Certyfikowany(BSI) Auditor wiodący systemu zarządzania jakością według ISO 9000-2000. Ukończyła Szkołę Coachingu z akredytacją ICF (International Coach Federation). Dziesięć lat doświadczeń i szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, obsługi klienta, komunikacji, współpracy, konfliktów, systemu CRM, coachingu oraz wsparciu rozwojowym kadry menadżerskiej.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Uporządkowanie wiedzy na temat zasad obsługi klienta
Autodiagnoza mocnych i słabych stron jako doradcy klienta
Rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych
Poznanie zasad obowiązujących w korespondencji z klientami

Korzyści ze szkolenia: 

1. Świadome kierowanie i zarządzanie przebiegiem rozmowy z klientami
2. Wzmocnienie profesjonalnej postawy w obsłudze klientów
3. Skuteczne rozpoznawanie i radzenie sobie z barierami komunikacyjnymi w obsłudze klienta
4. Autodiagnoza poziomu profesjonalizmu w obsłudze klientów
5. Wzmocnienie wizerunku firmy
6. Obniżenie poziomu napięcia i niepokoju w obsłudze klienta

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. Asertywnego prowadzenia rozmów biznesowych
2. Parafrazowania istotnych potrzeb klientów
3. Słuchania z nastawieniem na rozpoznanie najistotniejszych interesów klienta
4. Rozpoznawania typowych strategii klientów i dopasowania się do nich
5. Profesjonalnego kierowanie przebiegiem rozmowy
6. Radzenia sobie z wątpliwościami klienta

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Ćwiczenia z rejestratorem dźwięku
Demonstracje i pokazy
Dyskusja
Gra szkoleniowa
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Testy

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx