Szkolenia public relations

CSR – realizacja idei w przedsiębiorstwie

W ciągu ostatnich kilku lat idea społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wpisała się w funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw funkcjonujących na polskim rynku. Dostrzegają one korzyści z realizacji tego typu działań związane przede wszystkim ze wzrostem zaufania otoczenia oraz umacnianiem dobrego wizerunku. Uczestnicy zapoznają się z przykładami dobrych praktyk w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

e-PR

e-PR to obecnie powszechne, relatywnio tanie rozwiązanie na dotarcie do klientów, którzy wcześniej mogli o nas nie wiedzieć. Przy wykorzystaniu odpowiednich technik pozwala na proste budowanie grupy klientów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami.

Kategoria szkolenia: 

Public relations administracji publicznej. Poziom podstawowy.

Dbanie o dobry wizerunek instytucji publicznej jest istotnym elementem jej funkcjonowania, a co ważniejsze jak urząd, w którym pracują może najbardziej pozytywnie zapisać się w świadomości otoczenia. Udział w szkoleniu ułatwi uczestnikom również wprowadzenie najistotniejszych narzędzi PR, będących doskonałą bazą do wdrażania dalszych, zaawansowanych rozwiązań w zakresie wizerunku instytucji publicznej.

Public relations administracji publicznej. Poziom zaawansowany

Zaawansowany poziom szkolenia PR administracji publicznej pomoże uczestnikom w udoskonaleniu działań wizerunkowych, dzięki umieszczeniu ich w ramach strategii opartej na profesjonalnych badaniach i standardach wewnętrznych oraz zastosowaniu nowoczesnych instrumentów PR.

Social media

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podejmowania działań w celu przeciwdziałania powstawaniu sytuacji problemowych, sprawnego zarządzania ludźmi oraz informacjami w warunkach zaistnienia kryzysu lub zmiany a także efektywnego reprezentowania organizacji oraz jej wizerunku w kontaktach z uczestnikami sytuacji kryzysowych.