Social media

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.

Korzyści ze szkolenia: 

1. Wiedza w zakresie budowania wizerunku marki w social media,
2. Znajomość platform społecznościowych i doboru ich do grup docelowych
3. Wiedza o zasadach komunikacji w mediach społecznościowych i radzeniu sobie z kryzysami jeśli wystąpią.

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. Umiejętność tworzenia strategii marki w social media,
2. Umiejętność tworzenia komuniatów i dotarcia do grupy docelowej,
3. Znajomość narzędzi pozwalających na zwiększenie dotarcia do klientów,
4. Wiedza w zakresie sprzedaży w social media,
5. Zdolność przeciwdziałania kryzysom w mediach społecznościowych
6. Umiejętność dobrania mediów społecznościowych do realizacji celów

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Burza mózgów
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Dyskusja
Pytania i odpowiedzi
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx