Szkolenia otwarte

Asertywność w kontaktach zawodowych

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

Asertywność – w pracy i w życiu prywatnym

W dzisiejszym świecie łatwo się pogubić – zewsząd otaczają nas pokusy, sprzedawcy namawiający do kolejnego zakupu i współpracownicy, którzy nie mogą się obyć bez naszej pomocy. Zdobądź umiejętności asertywne – pomagaj i wspieraj innych wtedy kiedy naprawdę masz na to czas i ochotę , kupuj jedynie, gdy potrzebujesz produktu. Nie zapominaj jednak o prawach i potrzebach innych osób. Naucz się odmawiać nie naruszając praw i uczuć współpracowników i bliskich.

Assessment center i development center jako metoda oceny i rozwoju pracowników

Szkolenie pozwoli na poznanie najskuteczniejszej metody oceny kandydatów i pracowników jakim jest ośrodek oceny. Pozyskasz wiedzę w jaki sposób od podstaw zaprojektować skuteczny AC lub DC oraz nabędziesz lub rozwiniesz umiejętności związane z pracą asesora.

Brygadzista, mistrz, lider – zarządzanie podległym zespołem

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych z zakresu zarządzania podległym zespołem. Szkolenie umożliwi uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania, wydawania poleceń, przekazywania zadań pracownikom oraz między innymi radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie będzie również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń.

Kategoria szkolenia: 

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Jak to się dzieje, że bardzo inteligentni / w klasycznym rozumieniu pojęcia/ uczniowie stają się w dorosłym życiu zaledwie przeciętnymi pracownikami, a ludzie o bardzo wysokim poziomie inteligencji często ledwo radzą sobie w życiu? Najnowsze badania naukowe pokazują, że sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, ale przede wszystkim od umiejętności kierowania emocjami. Twórca pojęcia inteligencji emocjonalnej wyróżnił 8 rodzajów inteligencji. Zasadne jest więc raczej pytanie nie czy jesteś inteligentny, ale jaki jest twój rodzaj inteligencji.
Na to pytanie będziesz mógł sobie odpowiedź po szkoleniu. Dowiesz się też jak doskonalić swoją inteligencję emocjonalną i umiejętności, które składają się na jej współczynnik.

Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi

W relacjach z innymi i z sobą samym, wszyscy wywieramy na siebie wpływ, czy tego chcemy czy nie. Nie zawsze robimy to świadomie. To szkolenie pokaże ci w jaki sposób możesz ten wpływ wywierać świadomie i celowo. Nauczysz się błyskawicznie budować dobry, pełen zaufania kontakt i elastycznie dopasowując się do partnera kierować relacją i tworzyć skuteczne, działające sugestie. Twój język z nieświadomego narzędzia może się stać finezyjnym, dającym radość i satysfakcję narzędzia głębokiego kontaktu w relacji z sobą i innymi.

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Kategoria szkolenia: 

Prawo energetyczne

Zapoznanie się z podstawowymi regulacjami (krajowymi i unijnymi) i problematyką pozycji prawnej przedsiębiorstwa energetycznego / gazowniczego z punktu widzenia przepisów obowiązujących i przewidywanych zmian (ustawa prawo energetyczne i ważniejsze rozporządzenia, projekt ustawy Prawo gazowe).

Kategoria szkolenia: 

Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej

Etyka i etykieta w pracy urzędnika jest dziś niezbędna. Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej komunikacji, a w szczególności: podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, podniesienia jakości obsługi klienta w urzędzie, kreowania postaw asertywnej obsługi klientów.

Skuteczne kierowanie zespołem

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z technik rozwoju osobistego i technik rozwijających umiejętności rozumienia i wpływania na innych ludzi. Udział w szkoleniu NLP pozwoli ci dotrzeć do twoich potencjalnych możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć w taki sposób w jaki pragnie.

Zarządzanie stresem

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.