Profesjonalna obsługa reklamacji

Autor programu: 

Urszula Skrok-Kuczera

Szkoleniowiec, trener – z zamiłowania i chęci. Certyfikowany(BSI) Auditor wiodący systemu zarządzania jakością według ISO 9000-2000. Ukończyła Szkołę Coachingu z akredytacją ICF (International Coach Federation). Dziesięć lat doświadczeń i szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, obsługi klienta, komunikacji, współpracy, konfliktów, systemu CRM, coachingu oraz wsparciu rozwojowym kadry menadżerskiej.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

„Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.”
Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania emocjami w trudnej sytuacji reklamacyjnej. Wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania reklamacji.

Korzyści ze szkolenia: 

1. Zwiększenie liczby zadowolonych klientów
2. Wzmocnienie postawy profesjonalisty w obsłudze klientów
3. Zachowanie spokoju w najtrudniejszych sytuacjach komunikacyjnych
4. Czerpanie większej satysfakcja z wykonywanej pracy
5. Zmniejszenie poziomu stresu

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. Kontrolowanie emocji własnych i klienta
2. Rozpoznawania typów klientów i dopasowanie komunikatów dopasowanych do każdego typu osobowości
3. Stosowania technik obniżających poziom negatywnych emocji
4. Zmniejszenie poziomu stresu

O szkoleniu

Kategoria szkolenia: 

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Ćwiczenia indywidualne, zadania
Ćwiczenia z kamerą
Dyskusja
Film
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx