Zarządzanie stresem

Autor programu: 

Henryka Socha-Zawadzka

Jest psychologiem. Zaczynała od pracy naukowo-dydaktycznej wprowadzając elementy treningu interpersonalnego i warsztatów psychologicznych. Stworzyła w Skierniewicach Poradnię Uzależnień, później własną Pracownię Psychoprofilaktyczną. Współpracując z innymi psychologami projektowała i prowadziła warsztaty szkoleniowe dla pedagogów, dyrektorów szkól, lekarzy i pielęgniarek.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.

Korzyści ze szkolenia: 

1. rozpoznawanie symptomów i zapobieganie negatywnym skutkom chronicznego stresu oraz wypaleniu zawodowemu,
2. zwiększenie odporności na stres poprzez ;
- poznanie sposobów konstruktywnej, spójnej i elastycznej komunikacji z innymi.
- kontrolowanie swoich emocji i wpływanie na emocje innych
- konstruktywne rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
3. poznanie specyficznych technik rozładowujących stres i napięcie emocjonalne
4. poznanie metod zarządzania stresem pracownika oraz tworzenia programów zarządzania stresem

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. konstruktywne radzenie sobie ze stresem osobistym i zawodowym
2. rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych,
3. dawanie wsparcia sobie i innym,
4. kontrolowanie swoich emocji i wpływanie na emocje innych,
5. pozytywne motywowanie w sytuacjach trudnych
6. kotwiczenie pożądanych stanów emocjonalnych u siebie i innych,
7. przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
8. stosowanie takich struktur językowych by generować zmiany w zachowaniach współpracowników,
9. konstruktywne reagowanie w sytuacjach napięć i zachowań agresywnych tak by motywować pracowników do działania
10. asertywne reagowanie na zachowania niepożądane

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Ćwiczenia indywidualne, zadania
Demonstracje i pokazy
Dyskusja
Praca w małych grupach
Scenki z odgrywaniem ról
Testy
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx