Skuteczne techniki sprzedaży oraz obsługa klienta

Autor programu: 

Jacek Łabuński

Z wykształcenia psychosocjolog, od 9-ciu lat zawodowo zajmujący się prowadzeniem szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego. Posiada 18 letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu działami sprzedaży w branżach FMCG, technicznych, IT , w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził blisko 15 000 negocjacji biznesowych.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

W dzisiejszym świecie, liczy się wynik, Twój wynik w sprzedaży. Im skuteczniej obsłużysz klienta, tym większe i szybsze osiągniesz zyski. Twoja codzienna obsługa klienta bezpośrednio wpływa na Twoje wyniki i kondycję Twojej firmy.

Korzyści ze szkolenia: 

1. Kontraktowanie
1. Rozpoznawanie potrzeb klienta
2. Prezentacja językiem korzyści klienta
3. Skuteczna finalizacja sprzedaży
4. Skuteczne neutralizowanie obaw i sprzeciwów klienta
5. Rozpoznawanie typów klientów
6. Język perswazji
7. Zdobywanie stałych lojalnych klientów
8. Skuteczna finalizacjia

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. Umiejętność ustalania i kontraktowania procesu zakupu przez klienta
2. Umiejętność faktycznego rozpoznawania motywów decydujących o zakupie przez klienta
3. Umiejętność prezentacji i monitorowania zainteresowania klienta
4. Nabycie umiejętności przeprowadzania finalizacji w odpowiedni sposób w odpowiednim czasie
5. Umiejętność neutralizowania sprzeciwów i rozpoznawania faktycznych obaw klienta
6. Nabycie umiejętności rozpoznawania typów klientów i dostosowywania odpowiedniej komunikacji
7. Nabycie wiedzy i podstawowych umiejętności świadomego stosowania języka perswazji.
8. Zdobycie wiedzy na temat metod pozyskiwania lojalności klientów.
9. Zdobycie wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i finalizacji „tu i teraz”

O szkoleniu

Kategoria szkolenia: 

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Dyskusja
Film
Praca w małych grupach
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx