e-PR
e-PR to obecnie powszechne, relatywnio tanie rozwiązanie na dotarcie do klientów, którzy wcześniej mogli o nas nie wiedzieć. Przy wykorzystaniu odpowiednich technik pozwala na proste budowanie grupy klientów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami.
1. Wiedza w zakresie budowania wizerunku marki w sieci
2. Znajomość platform społecznościowych i doboru ich do grup docelowych
3. Wiedza o zasadach komunikacji w mediach społecznościowych i radzeniu sobie z kryzysami jeśli wystąpią,
4. Skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi internetowych w dotarciu do klientów.
1. Umiejętność kreowania wizerunku firmy w Internecie
2. Umiejętność wykorzystania dostępnych narzędzie do zaprezentowania oferty firmy w sieci
3. Umiejętność skutecznej komunikacji z dziennikarzami internetowymi
4. Wiedza w zakresie dostępnych narzędzi do kreowania wizerunku w siedzi
5. Umiejętność prowadzenia bloga firmowego i prezentacji siebie jako eksperta w danej kwestii.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
Analiza przypadku (Case Study) |
Burza mózgów |
Ćwiczenia indywidualne, zadania |
Dyskusja |
Praca w małych grupach |
Pytania i odpowiedzi |
Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |