Szkolenia umiejętności osobistych

Akademia trenerska - trening dla trenerów biznesu

Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia. Warsztat praktyczny z dużą ilością ćwiczeń podzielony jest na 10 modułów. Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania, mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie. Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
A na koniec oprócz certyfikatu odbierze płytę DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie.

Asertywność w kontaktach zawodowych

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

Asertywność – w pracy i w życiu prywatnym

W dzisiejszym świecie łatwo się pogubić – zewsząd otaczają nas pokusy, sprzedawcy namawiający do kolejnego zakupu i współpracownicy, którzy nie mogą się obyć bez naszej pomocy. Zdobądź umiejętności asertywne – pomagaj i wspieraj innych wtedy kiedy naprawdę masz na to czas i ochotę , kupuj jedynie, gdy potrzebujesz produktu. Nie zapominaj jednak o prawach i potrzebach innych osób. Naucz się odmawiać nie naruszając praw i uczuć współpracowników i bliskich.

Budowanie partnerskich relacji biznesowych

Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach biznesowych. Przekazanie wiedzy na temat komunikacji, zapoznanie uczestników z technikami poprawiającymi skuteczność komunikacji, , zapoznanie uczestników z technikami dotyczącymi asertywności, poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Praca ukierunkowana jest na przećwiczenie poznanych technik.

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach w inwestycyjnym procesie budowlanym

Przedsiębiorca planujący realizację przedsięwzięcia zaliczanego do grupy mogących znacząco oddziaływać na środowisko jest zobligowany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Wskazany akt administracyjny odgrywa kluczową rolę na całym etapie realizacji przedsięwzięcia – od procesu inwestycyjnego po jego eksploatację.

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Jak to się dzieje, że bardzo inteligentni / w klasycznym rozumieniu pojęcia/ uczniowie stają się w dorosłym życiu zaledwie przeciętnymi pracownikami, a ludzie o bardzo wysokim poziomie inteligencji często ledwo radzą sobie w życiu? Najnowsze badania naukowe pokazują, że sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, ale przede wszystkim od umiejętności kierowania emocjami. Twórca pojęcia inteligencji emocjonalnej wyróżnił 8 rodzajów inteligencji. Zasadne jest więc raczej pytanie nie czy jesteś inteligentny, ale jaki jest twój rodzaj inteligencji.
Na to pytanie będziesz mógł sobie odpowiedź po szkoleniu. Dowiesz się też jak doskonalić swoją inteligencję emocjonalną i umiejętności, które składają się na jej współczynnik.

Negocjacje w biznesie

Negocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

Obsługa Klienta w środowisku międzykulturowym

Uporządkowanie wiedzy na temat zasad obsługi klienta
Autodiagnoza mocnych i słabych stron jako doradcy klienta
Rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych
Poznanie zasad obowiązujących w korespondencji z klientami

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

On-line Asertywność w komunikacji

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.

On-line Profesjonalna obsługa klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Prawo ochrony środowiska w praktyce

Normy prawa ochrony środowiska nakładają szereg obowiązków na niemal każdy podmiot gospodarczy. Zadaniem niniejszego szkolenia jest wyposażenie pracowników odpowiedzialnych za realizacji tych obowiązków w niezbędną wiedzę oraz praktyczne umiejętności, umożliwiające racjonalne zarządzanie przedsiębiorstwem w przedmiotowym zakresie.

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Profesjonalny trener wewnętrzny

Współczesny świat szkoleń wymaga od trenera kompetencji i profesjonalizmu na najwyższym poziomie. Szkolenie dedykowane jest dla trenerów, którzy chcą rozwinąć umiejętności pozwalające im tworzyć i prowadzić unikatowe szkolenia w warsztatowej formie, jednocześnie efektywne dla uczestników.

Retoryka – sztuka skutecznego przekonywania

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Retoryka uczy – zgodnie z jej starożytną definicją – formułowania wypowiedzi „celowych, stosownych i pięknych”. Duży nacisk w trakcie warsztatów położony zostanie skuteczność środków językowych jak i estetykę wypowiedzi (jej atrakcyjność) oraz dostosowywanie formy wypowiedzi do sytuacji, charakterystyki rozmówców oraz innych istotnych okoliczności komunikowania.

Skuteczne kierowanie zespołem

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z technik rozwoju osobistego i technik rozwijających umiejętności rozumienia i wpływania na innych ludzi. Udział w szkoleniu NLP pozwoli ci dotrzeć do twoich potencjalnych możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć w taki sposób w jaki pragnie.

Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność rozpoznawania u siebie pierwszych symptomów wypalenia zawodowego. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zdiagnozować własną podatność na wypalenie zawodowe oraz zapoznać się ze sposobami radzenia sobie z wypaleniem.

Zarządzanie czasem własnym z elementami asertywności

„Ci, którzy wykorzystują swój czas najgorzej, najgłośniej uskarżają się na jego brak.”
Jean de La Bruyère
Podczas szkolenia uczestnicy udoskonalą swoje umiejętności związane z efektywnym wykorzystaniem czasu własnego oraz poznają techniki związane z komunikacją asertywną.

Zarządzanie stresem

Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A stresorem może być każda sytuacja powodująca silne, przytłaczające napięcie. Jak sobie z tym napięciem radzić, by nie odbiło się to na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym? Jak skorzystać ze stresu? Tego można się nauczyć. I można też pomóc innym, by zanim dojdzie do wypalenia zawodowego, potrafili zapobiec nadmiernym napięciom.

Zmiana podejścia do zlecania realizacji i rozliczania zadań publicznych organizacjom pozarządowym

Szkolenie poświęcone istotnym zmianom w zleceniu przez instytucje finansów publicznych zadań publicznych do realizacji organizacjom pozarządowym – zmiana formularzy ofert, sprawozdań i ramowych umów. Formuła szkolenia przewiduje omówienie istnych zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego oraz część praktyczną z uwzględnieniem ćwiczeń praktycznych (case study – analiza przypadku).
Cele szkolenia:
zapoznanie się z przepisami po wprowadzeniu zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.