Szkolenia handlowe

Negocjacje w biznesie

Negocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

Obsługa Klienta w środowisku międzykulturowym

Uporządkowanie wiedzy na temat zasad obsługi klienta
Autodiagnoza mocnych i słabych stron jako doradcy klienta
Rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych
Poznanie zasad obowiązujących w korespondencji z klientami

Obsługa trudnego klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

On-line Profesjonalna obsługa klienta

Dziś klienci są bardzo wymagający, wiedzą czego oczekują od firm i osób ich obsługujących. Dlatego większość organizacji traktuje jakość obsługi klienta jako wręcz strategiczną kwestię, zdając sobie sprawę z korzyści: jakość obsługi - relacji z klientami wpływa na ich lojalność względem firmy, co przekłada się na rozwój biznesu.

Podstawy tworzenia efektywnych analiz i raportów

Raporty i analizy tematyczne stanowią obecnie jedno z głównych narzędzi komunikacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wobec grup otoczenia. Za ich pomocą przekazywane są wiarygodne, konkretne informacje i dane, przedstawione w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorców, w celu umożliwienia im podjęcia świadomych decyzji oraz osiągnięcia założonych celów.

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Profesjonalna obsługa reklamacji

„Niezadowolony klient jest tylko o krok do stania się klientem bardzo zadowolonym.”
Radzenie sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez klientów, tak aby niezależnie od sytuacji klient stał się klientem lojalnym. Poznanie i przećwiczenie skutecznych sposobów zarządzania emocjami w trudnej sytuacji reklamacyjnej. Wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania reklamacji.

Kategoria szkolenia: 

Projektowanie modeli biznesowych

Budowa modelu biznesowego jest strategicznym narzędziem zarządzania nowoczesną firmą. W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej, wobec postępu technologicznego, nowych wymagań stawianych przez klientów, wzrostu konkurencji w wielu branżach coraz większe znaczenie ma proces przygotowania na pojawiające się wyzwania, stworzenia planu budowania przewagi konkurencyjnej przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów, zachowaniu poziomu generowanych przychodów i osiąganych zysków. Modele biznesowe mogą być wykorzystywane do budowania strategii rozwoju firmy w obliczu zmian, określaniu jej przewagi konkurencyjnej, tworzeniu planów marketingowych i wizerunkowych, ale także poprzedzać realizację nowych projektów czy wprowadzania nowatorskich produktów i usług.

Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej

Czy jesteś wart tyle ilu klientom udało ci się sprzedać swój produkt? Być może. Na szkoleniu możesz nauczyć się jak skutecznie zdobywać i utrzymywać klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja otwartość może pomóc w tworzeniu dobrych relacji z klientem i w konsekwencji zarabiania dużych pieniędzy.

Kategoria szkolenia: