Sposoby pozyskiwania klientów

W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest nam pozyskać, a tym bardziej utrzymać klienta. Dlatego tak ważne jest stosowanie technik pozwalających na efektywną komunikację z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego oczekiwań.
Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na pozyskanie klientów.
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
• Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
• Zrozumieją znaczenie cross i up sellingu
• Poznają znaczenie wizerunku firmy, standardów obsługi klienta
• Poznają etapy sprzedaży,
• Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
• Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
• Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Demonstracje i pokazy |
![]() Dyskusja |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Testy |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |