Podstawy tworzenia efektywnych analiz i raportów

Autor programu: 

Magdalena Ignaczak

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Raporty i analizy tematyczne stanowią obecnie jedno z głównych narzędzi komunikacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wobec grup otoczenia. Za ich pomocą przekazywane są wiarygodne, konkretne informacje i dane, przedstawione w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań odbiorców, w celu umożliwienia im podjęcia świadomych decyzji oraz osiągnięcia założonych celów.

Korzyści ze szkolenia: 

1.Możliwość tworzenia analiz i raportów dostosowanych do oczekiwań adresatów
2.Prowadzenie efektywnych badań, dzięki którym zostaną uzyskane dane przydatne do analizy
3.Tworzenie spójnych wewnętrznie dokumentów, opartych na przemyślanym planie
4.Efektywne wykorzystanie możliwości analizy, jakie daje arkusz kalkulacyjny
5.Wysoka ocena przygotowywanych raportów i analiz
6.Wysoka wartość merytoryczna opracowywanych dokumentów raportów i analiz

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1.Analizowanie zakresu tematycznego raportu oraz potrzeb informacyjnych odbiorców
2.Tworzenie kwestionariusza ankiety na potrzeby pozyskania danych do raportu
3.Tworzenie szkicu merytorycznego raportu
4.Tworzenie arkusza kalkulacyjnego dopasowanego do danych, które będą analizowane
5.Swobodne używanie formalnego języka wymaganego w dokumentach raportów i analiz
6.Tworzenie wniosków i rekomendacji na podstawie opisanych danych

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Burza mózgów
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Dyskusja
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx