Szkolenia marketingowe

CSR – realizacja idei w przedsiębiorstwie

Czy społeczna odpowiedzialność firmy jest filozofią jej funkcjonowania, podstawa podejmowania wszelkich decyzji rozwojowych czy jedynie narzędziem promocji i kreowania wizerunku?
Uczestnicy szkolenia, zdobywając wiedzę oraz umiejętności będą szukać odpowiedzi na to oraz podobne pytania. Zapoznają się również z przykładami dobrych praktyk w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, które będą stanowiły dla nich inspirację do budowania praktycznych narzędzi wdrażania CSR we własnej firmie.

Projektowanie modeli biznesowych

Budowa modelu biznesowego jest strategicznym narzędziem zarządzania nowoczesną firmą. W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej, wobec postępu technologicznego, nowych wymagań stawianych przez klientów, wzrostu konkurencji w wielu branżach coraz większe znaczenie ma proces przygotowania na pojawiające się wyzwania, stworzenia planu budowania przewagi konkurencyjnej przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów, zachowaniu poziomu generowanych przychodów i osiąganych zysków. Modele biznesowe mogą być wykorzystywane do budowania strategii rozwoju firmy w obliczu zmian, określaniu jej przewagi konkurencyjnej, tworzeniu planów marketingowych i wizerunkowych, ale także poprzedzać realizację nowych projektów czy wprowadzania nowatorskich produktów i usług.

Social media

Szkolenie jest adresowane do wszystkich tych, którzy myślą o rozwoju swojej marki w mediach społecznościowych. To seria kanałów, które już na stałę wpisały się w zadania marketerów i które nieustannie ewoluują. Ich prosta i łatwość dostępu wiąże się także z trudnościami przyciągnięcia uwagi odbiorców i radzenia sobie z kłopotliwymi sytuacjami.