Marketing terytorialny w samorządzie

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Szkolenie adresowane jest to wszystkich tych, którzy chcą wpłynąc na zmiane postrzegania miasta/powiatu czy województwa. Poprzez praktyczne zajęcia, liczne przykłady i angażujące ćwiczenia uczestniczy dowiedzą się co zrobić, aby skutecznie promować to, co w ich jednostkach samorządowych najatrakcyjniejsze.

Korzyści ze szkolenia: 

Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
Zrozumienie zasad jakimi kieruja się twórcy największych strategii w zakresie marketingu terytorialnego
Wiedza w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych
Wiedza w zakresie kontaktów z mediami

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

Umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce i skutecznego promowania
Umiejętność analizy potencjału promocyjnego danego miejsca/wydarzenia historycznego czy osób znaych z danego miejsca
Zdolność do przygotowania scenariuszy i programów eventów lokalnych i krajowych.
Umiejętność rozmów i negocjacji z dziennikarzami.

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Burza mózgów
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Demonstracje i pokazy
Dyskusja
Film
Praca w małych grupach
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx