Marketing terytorialny w samorządzie

Szkolenie adresowane jest to wszystkich tych, którzy chcą wpłynąc na zmiane postrzegania miasta/powiatu czy województwa. Poprzez praktyczne zajęcia, liczne przykłady i angażujące ćwiczenia uczestniczy dowiedzą się co zrobić, aby skutecznie promować to, co w ich jednostkach samorządowych najatrakcyjniejsze.
Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
Zrozumienie zasad jakimi kieruja się twórcy największych strategii w zakresie marketingu terytorialnego
Wiedza w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych
Wiedza w zakresie kontaktów z mediami
Umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce i skutecznego promowania
Umiejętność analizy potencjału promocyjnego danego miejsca/wydarzenia historycznego czy osób znaych z danego miejsca
Zdolność do przygotowania scenariuszy i programów eventów lokalnych i krajowych.
Umiejętność rozmów i negocjacji z dziennikarzami.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Demonstracje i pokazy |
![]() Dyskusja |
![]() Film |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |