On-line Asertywność w komunikacji

Asertywność w kontaktach z innymi ludźmi i sobą samym jest umiejętnością przejawiającą się w bezpośrednim komunikowaniu własnych myśli, uczuć, potrzeb, dbałością o własne prawa bez naruszania praw innych osób. A ponieważ nie jest to cecha charakteru a umiejętność, więc można się jej nauczyć. Mówi się, że podobno trening czyni mistrza, a to w przypadku uczenia się zachowań asertywnych sprawdza się w 100 procentach.
1. Świadomość swoich mocnych i słabych stron asertywnościowych,
2. Rozpoznawanie swoich praw w sytuacjach zawodowych,
3. Rozróżniać zachowania asertywne, agresywne i uległe,
4. Korzystać ze swoich praw w sytuacjach zawodowych,
5. Asertywne reagowanie na trudne emocjonalnie sytuacje zawodowe,
Uczestnicy będą umieli:
- Rozróżniać typy zachowań: uległych, agresywnych i asertywnych
- Budować swoją postawę asertywną
- Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Dyskusja |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Testy |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |