Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej

Etyka i etykieta w pracy urzędnika jest dziś niezbędna. Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej komunikacji, a w szczególności: podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, podniesienia jakości obsługi klienta w urzędzie, kreowania postaw asertywnej obsługi klientów.
1. Poznanie podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, z naciskiem na etykę i etykietę urzędnika
2. Podniesienie jakości obsługi klienta
3. Kreowanie postaw asertywnej obsługi klientów
4. Kształtowanie pozytywnego nastawienia na klienta
5. Poznanie genezy trudnych klientów
6. Nauka radzenia sobie z krytyką klienta
7. Poznanie mechanizmów radzenie sobie w sytuacjach trudnych
1. Umiejętność postrzegania sytuacji z perspektywy klienta.
2. Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta.
3. Umiejętności efektywnej komunikacji z klientem.
4. Sposoby i techniki radzenia sobie z trudnym klientem
5. Umiejętne przyjmowania uzasadnionej reklamacji.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Demonstracje i pokazy |
![]() Film |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Testy |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |