Ewa Janas

Certyfikowany Trener Biznesu i Certyfikowany Asesor (IES). Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe – Zarządzanie zasobami ludzkimi. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich oraz jako trener, w budowaniu zespołów i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Zarządzała Punktami Obsługi Klienta Banku BPH m.in. w Makro Cash and Carry, Media Markt, Saturn Planet, Avans - na terenie Polski południowej. Wraz ze swoim zespołem ponad 100 osób osiągała w latach 2001 – 2010 jedne z najlepszych wyników sprzedażowych w Polsce. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży i obsługi klienta oraz umiejętności „miękkich” dla menedżerów i pracowników firm z różnych branż, w tym dla pracowników administracji publicznej. Prowadzi również warsztaty rozwojowe i uczestniczy w sesjach jako Asesor AC/DC.