Redagowanie pism urzędowych

Szkolenie przeznaczone dla pracowników administracji publicznej (samorządy ministerstwa, zakłady budżetowe), którzy w ramach wykonywanych obowiązków służbowych przygotowują pisma urzędowe w tym decyzje administracyjne, postanowienia.
Podniesienie poziomu praktycznej wiedzy z zakresu przygotowywania pism urzędowych, zarówno oficjalnych jak i okolicznościowych, min. listów gratulacyjnych, listów kondolencyjnych.
Umiejętność samodzielnego tworzenia pism urzędowych, zarówno oficjalnych jak i nie oficjalnych. Umiejętność weryfikacji pism przygotowanych przez podwładnych. Umiejętności będą obejmowały wiedzę teoretyczną jak i praktyczną.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza orzecznictwa |
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Dyskusja |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Rozwiązywanie kazusów |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |