On-line Dostęp do informacji publicznej i ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

Szkolenie przeznaczone dla pracowników instytucji rządowych, samorządowych, firm prywatnych, fundacji i stowarzyszeń, które na mocy obowiązujących przepisów są zobligowane do udostępniania informacji publicznej.
Umiejętności analizy zapytań w ramach dostępu do informacji publicznej. Uczestnicy podczas szkolenia nabiorą praktycznej wiedzy z zakresu przepisów dotyczących informacji publicznej, podniesiony zostanie poziom wiedzy związanej z praktycznym stosowaniem przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego.
Umiejętność stosowania przepisów prawa w aspekcie praktycznym, umiejętność samodzielnego analizowania przypadków zapytań w ramach dostępu do informacji publicznej oraz zasady stosowania poszczególnych procedur w udzielaniu odpowiedzi.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza orzecznictwa |
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Dyskusja |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Rozwiązywanie kazusów |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |