Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach

Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne z rodzicami, opiekunami. Podczas warsztatów pracować będziemy nad świadomym komunikowaniem, radzeniem sobie z emocjami negatywnymi podczas prowadzeniem trudnych rozmów.
Podczas warsztatów pracować będziemy nad świadomym komunikowaniem, radzeniem sobie z emocjami negatywnymi podczas prowadzeniem trudnych rozmów.
Po szkoleniu Uczestnicy będą:
• Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
• Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
• Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
• Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
• Umieli prowadzić konstruktywną dyskusję, pamiętając o kilku ważnych narzędziach, takich jak docenianie, dopytywanie, szukanie punktów wspólnych i parafrazowanie
• Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność
• Komunikować się w różnych sytuacjach w sposób asertywny.
O szkoleniu
Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie
![]() Analiza przypadku (Case Study) |
![]() Burza mózgów |
![]() Ćwiczenia indywidualne, zadania |
![]() Demonstracje i pokazy |
![]() Praca w małych grupach |
![]() Pytania i odpowiedzi |
![]() Scenki z odgrywaniem ról |
![]() Testy |
![]() Wykład z prezentacją |
Zapisy tradycyjne
Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.
Zgłoszenie w formacie MS Word 2007 + (DOCX) |
Zgłoszenie w formacie MS Word 97 (DOC) |
Zgłoszenie w formacie Adobe Acrobat (PDF) |
![]() |
![]() |
![]() |