Małgorzata Herkt

Dyplomowany Trener Biznesu i praktyk. Absolwentka Wyższej Szkoły Marketingu i Zarządzania w Lesznie oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i profesjonalnej obsługi klient a także aktywnej sprzedaży, tematów negocjacji, organizacji czasu pracy itp. Długoletni pracownik Banku Spółdzielczego. Posiada dyplom pracownika bankowego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z bankowością. Podczas szkoleń chętnie dzieli się wiedzą fachową i własnym doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, negocjacji, bezpośrednich kontaktów z klientem i zarządzania.
Z zamiłowaniem prowadzi szkolenia między innymi dla pracowników banków spółdzielczych, banków komercyjnych, jednostek samorządowych i innych jednostek organizacyjnych.