szkolenia

Dobre noty za przeprowadzone szkolenie

Agencja SEDNO miała przyjemność realizować cykl szkoleń dla pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa, nt. "Mistrz telefonicznej obsługi klienta". Cele szkolenia postawione były wysoko:
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad obsługi klienta przez telefon
- Autodiagnoza mocnych i słabych stron w obsłudze telefonicznej klientów
- Rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
- Poznanie narzędzi niezbędnych przy rozmowie telefonicznej
- Poznanie zwrotów, których należy unikać podczas rozmowy telefonicznej z klientem

Nowy serwis Agencji SEDNO!

Nowa Agencja SEDNO

Wystartowaliśmy z nowoczesnym serwisem Agencji SEDNO. Bogatsi o kilkuletnie doświadczenie postanowiliśmy przyspieszyć działanie serwisu i pozostać wyłącznie przy najbardziej przydatnych jego funkcjach. Transformacja okazała się dla nas zdumiewająco udana, choć jeszcze zamierzamy wprowadzić parę zmian. Ufamy, że nowa odsłona serwisu przypadnie Wam, naszym Klientom, do gustu.

Szkolenia dla pracowników administracji publicznej

Ostatnio Agencja SEDNO realizowała szereg projektów szkoleniowych dla instytucji i urzędów administracji publicznej.
Przykładowe tematy:
- Profesjonalna obsługa klientów w administracji publicznej
- Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- Efektywne zarządzanie czasem własnym z elementami asertywności
- Trening asertywności
- Zarządzania stresem w czasie zarządzania zmianami.
W następnym tygodniu czeka naszych trenerów jeszcze prowadzenie warsztatów z tematyki: Zarządzanie zespołami pracowników administracji publicznej.